Sjuk

Han inte med någon bloggning igår, blev först och främst tvungen att jobba över sedan kom jag på att det va historiaprov idag på skolan (y) Och sedan en dusch på det!

Men skulle lika gärna kunna slippa och plugga på historia provet för är sjuk idag  :( ont i huvudet och halsen, snorig, hostig och lite feber och tjejvärk på det! (y) awesome! så blir till at ligga i sängen hela dagen om jag får bestämma! :)

Jag gillar hösten! Det är så fint med alla färger på träden och det börjar bli kallt så man måste ta på sig stora koftor och halsdukar! Så sjukt mysigt! OCH det betyder att jag snart fyller år! så har det liksom alltid varit :D

Apropå det så köpte jag en kofta igår! och benvärmare, strumpbyxor och nylonstrumpbyxor.. haha måste börja lägga ut bilder på allt jag köper!

Nee vet ni vad jag ska göra nu! Jo jag ska kolla på nya säsongen av GLEEE!!!!! woho!!! (tyvärr emma det är ingen text... ;) hehe)

Kommentarer
Postat av: ...

Vaaaa har du alltid fyllt år på hösten?!? :o

2011-09-30 @ 15:16:19
Postat av: anna

sv: japp tredje säsongen av glee började förra veckan i USA; laddar ner från torrentz.com

2011-09-30 @ 20:42:18
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0