Flytt på G!

Idag flyttar jag och Simon! Helt sjukt!
Hela veckan har vi varit där och fixat, målat och fixat lite mer! Jag tror det kommer blir jättebra när allt blir helt klart, men det kommer nog ta ett tag innan vi har fått ordning på allt!

För 1 år sen tror jag att varken jag eller Simon trodde att vi skulle flytta ihop efter ett år. Men det känns så jäkla bra!
Det kommer nog stå ganska mycket om lägenheten på bloggen nu ett tag, men det gör så att jag har nått att skriva om iaf, har varit ganska dåligt med bloggande nu ett tag men nu ska det bli ändring!

Ska även försöke få upp lite bilder på hur det blir i lägenheten, men vi kommer inte ha något internet förens på onsdag. Det kanske finns nån granne som inte har lösenord, hehe..

Nee nu ska jag kolla om nått mer ska med!

Kommentarer
Postat av: anna

kul med flytt! :)

2011-10-30 @ 15:25:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0