svimmade och grejer (y)

Skulle på riskettan idag men det blev inte som planerat, när jag sitter där och pluggar teori och väntar på att det ska börja så känner jag först att jag får riktigt dålig smak i munnen sen blir jag illamående och yr så jag tror jag måste spy men ist svimmar jag och ramlar ner från stolen och nästa grej jag kommer ihåg är att jag sitter på golvet med 2 killar på varderasida och att det är en massa folk runt om kring mig. Ett tag visste jag inte ens vart jag var :s
Sen får jag typ kvälningar eller var det heter så det var någon som hämtade en hink och jag spyr lite galla, vilket är väldigt konstigt eftersom att jag har ätit bra idag.
Nu mår jag väl sådär känner mig värsta svag och fryser jätte mycket, har ingen feber, har ont i magen men inte illamående. 

Det jag undrar är vad fan är det!? Försökte spy förut men det ville sig inte så jag tror inte det är magsjuka. Har mått jättebra idag, fram tills det hände. Så det kom verkligen på en gång :s

Det är tur jag har Simon som tar hand om mig :)) Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0